Творчість і Бібліотека
Вівторок, 21.11.2017, 18:40
Логін:
Пароль:
Ми в соціальних мережах
Тепер і в Twitter, приєднуйся!
Партнери
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Статистика
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Новини»Фестивальний букмаркет від Херсонської обласної бібліотеки для юнацтва ім. Б.Лавреньова.
Фестивальний букмаркет від Херсонської обласної бібліотеки для юнацтва ім. Б.Лавреньова.

Сьогодні багато говорять про кризу читання серед молоді. Однією з причин вважають витіснення книги візуальною культурою.

Бібліотекарі Херсонської обласної бібліотеки для юнацтва імені Б.Лавреньова вирішили піти від зворотнього і використати методи та інструменти візуалізації саме на користь читання. Керуючись знаннями елементів реклами, вони запропонували своїм читачам рекламну гру «Букмаркет», яка користується неабиякою популярністю.

15 жовтня 2014 року бібліотека спільно з Великоолександрівською центральною районною бібліотекою організувала та провела IV обласний фестиваль молодіжного читання та права «Відкрий свою книгу», на якому було представлено кілька творчих майданчиків для молоді.

На одному з інтерактивних майданчиків саме і відбулася рекламна гра «Букмаркет», яка об’єднала творчу молодь Великої Олександрівки, Каховки, Нової Каховки та Херсона.

Заздалегідь аудиторія за допомогою яскравих різнокольорових бейджиків розподілилася на чотири команди, які стали рекламними промоутерами (група осіб, що займаються рекламою) на чолі з модератором, який допомагав протягом гри. Кожна з команд мала так прорекламувати певну книжку, щоб журі та присутня аудиторія вболівальників захотіли її «купити», тобто прочитати. Для цього їм необхідно було підготувати рекламний «ролик» у будь-якому жанрі на сюжет книги або образи літературних героїв. На вибір учасникам гри запропонували кілька відомих та улюблених книг. У нашому випадку — це П.Загребельний «Роксолана», В. Гоголь «Вечори на хуторі біля Диканьки», О. Дюма «Три мушкетери», Дж. Роулінг «Гаррі Поттер» та І. Ільф та Є. Петров «Дванадцять стільців». Книги заздалегідь вибрали відомі, на які є чимало екранізацій та постановок, щоб було більше шансів для цікавої презентації.

Завдання не з простих, а час на підготовку доволі обмежений (близько 15 хвилин) і кожна команда повинна швидко, але якісно підготуватися. Перед початком створення "роликів", молоді запропонували переглянути загальне відео про рекламу та креативні приклади реклами книг та читання. У пригоді стали і набори аксесуарів, і невеличкі підказки, «випадково» знайдені у книжках, і обов’язковий атрибут – її величність книга. Для початку учасники обрали назви для своїх команд і розподілили обов’язки, а потім вже почалося саме інсценування! Кожен юний «рекламіст» мав виявити знання літератури і мови, творчі здібності та вміння працювати у команді.

Презентація, так званих, рекламних "роликів" кожної команди розпочиналася з розповіді ведучої про цікаві факти щодо книги, яку пропонували, та демонстрації яскравого трейлеру її екранізації. І вже потім відбувалися виступи команд. За допомогою нехитрого реквізиту, власне книжки, вражень від прочитаного та творчого натхнення кожній команді вдалося створити маленькі шедеври реклами, не схожі один на одного. Емоції вирували! Хтось вразив неперевершеним співом, хтось акторською грою, а дехто підкорив глядачів іскрометним гумором.

Після кожного виступу журі оцінювало виступ учасників за 5-ти бальною шкалою. Оцінювання відбувалося за трьома критеріями: артистизм, креативність та бажання прочитати книгу. За підсумками балів журі команда-переможець отримала солодкий золотий «Оскар». Окрім того, журі визначило “зірочок” в номінації «найяскравіша харизма» та нагородило книгою П.Куліша «Чорна Рада». А також, по закінченню кожен із учасників гри отримав подарунок від київського письменника В. Пащенка – книгу  «Степові орли понадальпійські».

Рекламна гра «Букмаркет» проходила у веселій та невимушеній атмосфері та досягла своєї мети. І не тільки глядачі та учасники гри, але й члени журі захотіли знову перечитати ці всесвітньо відомі шедеври.

Творча група

Херсонської обласної бібліотеки

для юнацтва ім..Б.Лавреньова




Всі зображення до публікації Фестивальний букмаркет від Херсонської обласної бібліотеки для юнацтва ім. Б.Лавреньова.
Категорія: Новини | Переглядів: 671 | Додав: anya
Теги: Херсонська обласна бібліотека для ю, реклама книги, букмаркет | Рейтинг: 0.0/0
avatar